سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره تلفنی ازدواج

در حال حاضر، ازدواج به یکی از مهم ترین و پرچالش ترین دغدغه های جوانان تبدیل شده است. محدودیت های جامعه برای شناخت کافی، سخت گیری خانواده ها و سایر مشکلات، این تصمیم گیری را برای جوانان سخت‌تر کرده است. از طرف دیگر ازدواج یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر فرد می‌باشد و لازم است که برای انجام آن دقت کافی داشته باشید. عدم شناخت کافی، نا آگاهی از انتظارات یکدیگر، کم شدن علاقه بعد ازدواج، و غیره از مواردی هستند که زوجین قبل و بعد ازدواج با آن ها درگیر می‌باشند. در نتیجه توصیه می‌شود که افراد از مشاوره ازدواج استفاده کنند. اما مشاوره حضوری با مشکلاتی همچون کمبود وقت، دسترسی سخت، هزینه زیاد و غیره همراه است. به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی با کانون مشاوران تماس بگیرید و مشاوره ازدواج را به صورت تلفنی دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج

شاید به  نظر شما هم ازدواج کردن نسبت به گذشته سخت تر شده باشد. این تغییر به دلیل مشکلاتی همچون سختگیری خانواده ها، کمبود امکانات رفاهی، مشکلات اقتصادی، محدودیت های اجتماعی برای شناخت کافی و غیره رخ می‌دهد و در نتیجه تصمیم گیری برای جوانان سخت تر می شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که هرکسی باید برای ازدواج، با یک مشاور صحبت کند تا با شناخت و اطمینان بیشتری تصمیم گیری نماید و زندگی موفق‌تری داشته باشد.

 

مشاوره تلفنی ازدواج

بسیاری از افراد وقت کافی برای مراجعه به مشاوره حضوری را ندارند و یا نگران هزینه زیاد آن هستند. مشاوره تلفنی ازدواج این امکان را فراهم می‌کند که افراد در هر مکانی که هستند  با مشاور ارتباط برقرار کنند و از او کمک بگیرند. همچنین افراد خجالتی و کمرویی که نمی‌توانند مشکلات خود را به صورت حضوری مطرح کنند، از طریق مشاوره تلفنی به راحتی با مشاور صحبت می‌کنند.

همچنین در بسیاری از شهرها و روستاها مشاوره حضوری وجود ندارد و افراد امکان دسترسی به مشاور را ندارند. شما می‌توانید از هر مکانی که هستید با مرکز کانون مشاوران تماس بگیرید و از خدمات مشاوره‌ای بهره مند شوید.

اهمیت مشاوره قبل ازدواج

برای داشتن ازدواجی موفق، لازم است که در ابتدا و قبل ازدواج مراحلی را طی کنید. شناخت قبل ازدواج و آموزش مهارت های همسرداری به موفقیت شما در زندگی مشترک کمک بسیار زیادی می‌کند. بهتر است قبل ازدواج آمادگی کافی داشته باشید و همسر خود را به حد قابل قبولی بشناسید و نسبت به توقعات یکدیگر آگاهی کسب کنید. برخی از زوجین، قبل ازدواج در مورد انتظارات یکیدگر با هم صحبت نمی‌کنند و به تفاهم نمی‌رسند. در نتیجه پس از شروع زندگی با مشکل مواجه می‌شوند و این مشکلات به تدریج جدی تر می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که زوجین از مشاوره قبل ازدواج استفاده کنند تا با کمک مشاور به شناخت بهتر نسبت به یکدیگر دست پیدا کنند.

مشاوره بعد ازدواج و دلایل اهمیت آن

زندگی بعد ازدواج نیاز به مدیریت بسیار دقیقی دارد برای مثال برخی از زوجین پس از ازدواج و با گذشت زمان نسبت به یکدیگر سرد شده و از علاقه شان کم می‌شود؛ در نتیجه تاثیرات منفی کیفیت پایین رابطه روز به روز بیشتر مشهود می شود. مشاوره پس از ازدواج به زوجین کمک می‌کنند که علاقه شان را نسبت به یکدیگر ترمیم کنند و بتوانند در مقابل مشکلات کوچک و بزرگ، بهترین تصمیم را بگیرند و به خوبی با آن ها مقابله کنند. شما می‌توانید برای حل تمامی مشکلات خود در زندگی مشترک با کانون مشاوران تماس بگیرید تا آن ها شما را یاری کنند.

مشاوره ازدواج تلفنی کانون مشاوران

روانشناسان مرکز کانون مشاوران، با کادری مجرب و متخصص در خدمت شما هستند که در تمامی مراحل ازدواج، مشکلات شما را بررسی کرده و با ارائه راهکارهایی اصولی، به حل مشکل شما کمک کنند. کانون مشاوران با قیمتی کمتر و دسترسی راحت تر، همان مشاوره حضوری را با کیفیت عالی به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر کجای کشور که هستید، به راحتی و از طریق تلفن، با مشاور خود در ارتباط باشید.

 

روند ارائه مشاوره ازدواج چگونه است؟

در مشاوره ازدواج، روانشناس هر دو طرف را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهد. ممکن است برای این منظور ابتدا هر کدام از ان ها را به تنهایی ملاقات می کند، سپس جلساتی سه نفره تشکیل می‌دهد. زوجین درطی این جلسات فرصت پیدا می کنند تا به نسبت به خود و یکدیگر شناخت کامل‌تری پیدا کنند و انتخابشان بر اساس واقعیت شکل بگیرد (نه بر اساس احساسات و یا تصورات غلط). 
ممکن است یکی از طرفین برای شرکت در جلسات امتناع کند؛ بهانه گیری کردن، بیان عدم نیاز به مشاوره، تعویق انداختن جلسات، دلیل تراشی و… از جمله نمونه هایی از مشارکت هستند. در این موارد باز هم یکی از زوجین می تواند با شرکت در جلسات مشاوره نسبت به شکل گیری رابطه ای مناسب اطمینان حاصل کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می‌توانید با مرکز مشاوره روانشناسی کانون مشاوران و با شماره 02122016024 تماس بگیرید. 

منبع: مشاوره تلفنی ازدواج